czwartek, 10 listopada 2016

BOŻE NARODZENIE Z IKEA

Witam po bardzo długiej przerwie. Dziękuję tym z Was, którzy mimo mojej nieobecności systematycznie zaglądali na bloga w oczekiwaniu na kolejny post. Wracam i mam nadzieję że wybaczycie mi tak długi brak mojej aktywności w blogerskim i wnętrzarskim świecie. 
IKEA
Święta... święta... święta... nadchodzą nieuchronnie :). Uwielbiam ich niepowtarzalny klimat, magię, ciepło, rodzinną atmosferę i oczywiście prezenty, których dawanie i otrzymywania właśnie w Boże Narodzenie sprawia mi największą przyjemność. Nie mówiąc oczywiście o dekorowaniu domu i blasku choinki. Wtedy to właśnie moje cztery kąty, wydają mi się najbardziej przytulnym, ciepłym i magicznym miejscem na świecie. 
Dlatego też dziś chciałam Wam pokazać kilka takich magicznych aranżacji i sposobów na zapakowanie prezentów jakie proponuje IKEA. 

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA
IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

IKEA

Cudowna kolorystyka, prawda ?

Piszcie Wasze wrażenia. 

K.A.S.I.A 


PS. Do zobaczenie w przyszłym tygodniu ;).